firar 50 år tillsammans

För ett år sedan fanns inte Elvis.. Usch! Idag skulle jag inte klara mig utan honom. Mitt hjärta! Och mitt andra hjärta skulle jag inte heller kunna klara mig utan, förstås. Den 14e februari har vi varit tillsammans i tre år och mer skall det bli. Snart sitter vi där med våra rullatorer och firar 50 år tillsammans. Skrämmande tanke att jag en dag kommer att sitta där gråhårig med rullator och antagligen ha barnbarnsbarn då, vem vet.

Idag åkte vi ut till Davids föräldrar för att promenera runt lillflugen (sjön). Vi slängde in Davids systrar i bilen på samma gång eftersom de annars brukar vänta tills deras pappa slutat jobba. Väl framme insåg vi att det var alldeles för halt för att gå något och med besviken min följde jag suckande med David in till hans föräldrar istället. Eller ja, hans mamma och pappa jobbade och kom hem senare istället. Blev ingen promenad men det blir iallafall träning imorgon, skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback