BVC




Gör en snabb uppdatering här.

Elvis vägde 6800g och var 64 cm lång. Allt var hur bra som helst. Blev lite ledsen då han fick en spruta i var ben, gick dock snabbt över. Vi vaccinerade honom mot hjärnhinneinflammation också, som kostar 700 kronor per spruta och det är två som han sammalagt skall ha. Den andra sprutan var en av dem som ingås. Hjärnhinneinflammationssprutan kommer att ingå i det som är gratis om ett år eller två, bäst att vara säker och göra det nu istället. Jag skulle aldrig förlåta mig själv om han skulle få hjärnhinneinflammation om jag inte vaccinerat mot det, nu när jag hört så mycket om det.  Nej, nu säger huvudet ifrån, trött och slö. Jag får skriva mer en annan gång. Men ska ge Elvis alvedon halvett så lär väl hålla mig vaken en stund till. Jag måste sedan ställa klockan och ge honom igen vid halvsju.

Idag har vi bara gosat med varandra. Så mysigt att bara sitta och skratta med honom. Hans skratt låter så sött.

Natti.



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, han är så söt ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback