Uppskattad

Igår upptäckte elvis mamma, dvs jag, att det inte bara var två tänder på väg i elvis lilla mun, utan tre. Två stycken bredvid varandra där nere och en på sidan uppe. De spricker nog fram vilken dag som helst. Vad sött! Han måste ha ont i sin lilla mun, stackarn.

Nästa lördag blir han 6 månader gammal, det har alltså gått ett halvår sedan jag låg och krystade för att kämpa från min son. Tji fick jag och jag fick lift en halv meter från mållinjen. Men huvudsaken är att elvis kom ut, för visst var det en elvis. Ingen anton som vi hade som förslag förutom elvis och absolut ingen cornelia. Med polisonger kom han ut till världen den 3e september då klockat stod på 21, 52.

Från att ha varit 49 cm och vägt 2787g på födelsedagen är han nu 65,5 cm och väger så mycket som 7100g.

Tänka sig så liten han har varit. och hur fort barn verkligen växer och utvecklas. Och att ingen kan föreställa sig hur underbart det är att bli förälder, förrän det verkligen hänt.

Just i detta nu ligger elvis och biter på en leksak som hänger ned från babygymet. Det kliar nog i stackars munnen.

Elvis Erik Malm - du är det bästa som hänt oss. Vi ska alltid finnas där för dig. Vi älskar dig så mycket! Det finns ingen som du, unik och go som ingen annan.

Karl David Malm - du är det bästa som hänt mig. Jag vill alltid finnas här för dig. Jag älskar dig och var son! Du är den bästa! Du och Elvis.

Självklart skall inte resten av våra släktingar känna sig utanför. Utan er vore livet inte värt att leva! Känn er uppskattade på alla sätt och vis!

likadant för vänner. Känn er uppskattade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback