Stadens torg

Här sitter jag i min ensamhet med Davids vita mysbrallor som är alldeles för långa. Hanarna i familjen ligger och sover. David har inte klivit upp än och Elvis sover middag.

Idag funderar vi på att åka ned till stadens torg för att Elvis ska få lite frisk luft. Vi är aldrig ute och går eftersom jag hatar att gå ut och gå då det är kallt. Vi är aldrig på stan heller, så vi får ta båda på samma gång. Kika runt lite på saker som kan behövas här hemma.

Jag tror att vi ska låta Elvis sitta i vagnen idag. Vi har dock ingen åkpåse men filt fungerar ju också?  Vi får skaffa oss en åkpåse.

Nu har de vaknat och jag ska nog göra mig klar så jag vågar visa mig utomhus.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback