poo-poo

Jag startar denna blogg med en gäsp..
*GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP*

Elvis har precis slukat sin frukost som är välling. Just nu ligger han och leker i sängen här bredvid. Det gäller att kolla dit väldigt ofta, då han är duktig på att rulla runt nu. Jag vill ju inte att stackarn ska behöva ramla ned därifrån just för att jag är en klantig mamma.

Nu luktar det bajs och jag misstänker starkt att det är Elvis. Annars vore det ju riktigt pinsamt om jag skulle ha lagt av lite sådant i trosorna. Men jag är ganska säker på att det är Elvis, haha!


*byter blöja*

Med glädje kan jag berätta att det var Elvis blöja som luktade och inte jag. Det vore ju synd att börja med blöja vid 20årsåldern.


Igår for vi ned för att 'göra stan' och det var trevligt. Hittade två klädesplagg till vår son och David fick sig ett headset så nu slipper han störa mig och Elvis med ljudet från spelet. Vi hittade även två böcker som vi tyckte att mina föräldrar skulle ha. Tantboken (som faktiskt var rolig) och en bok med snapsvisor. Den med snapsvisor vill även jag köpa, mycket roliga låtar och texter.


Ikväll är det fika träff med föräldragruppen. Det var längesedan vi såg dem så det ska bli trevligt.
Det finns även funderingar på om vi ska åka och hälsa på Sandra, Klas och Kevin. Jag har inte sett deras hus någongång och det vore ju kul att träffa Kevin lite mer också!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback