Packar och donar

Snart bär det av till Mora och alla dalmasar. Håller på att packa för fullt men jag vet att glömmer hälften. Huvudsaken att alla Elvis saker är med.

  • Gröt
  • burkmat
  • blöjor
  • tvättservetter
  • kläder
  • flaska
  • ersättning
  • minifom
  • gosclownen (en trasa typ)
  • Tigern (favoritgosedjur)
  • vagnen
  • täcke, kudde.

osv..

Det ska bli kul att träffa Lotta, Patrik och Noah igen. Det blir ju inte så ofta.

Kameran är något som INTE får glömmas hemma. Det vore ju tråkigt om det skulle behöva ligga hemma och samla damm då jag kan fota en massa i Mora. Antagligen mest på Noah och Elvis.


Det är ju typiskt att jag sätter mig här nu när Elvis sover då jag egentligen borde passa på att packa klart allt. Måste nog gå och göra det nu. Lotta och Patrik har ju dator och internet i Mora, så jag uppdaterar nog där med. Och lägger in lite bilder.


Nej, nu blir det till att  skynda sig.  Det vore ju synd att missa bilen till Mora, fast det är ju ett tag kvar.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hihi ses snart!! =) kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback