oh my god, fjåååårtis

Vad kul att folk tycker att jag passar i den nya frisyren! Tack för kommentarerna! =)
Hoppas att jag kan fixa till den nudå haha.


Jag måste bara dela med mig av det jag nyss hittat. Lite "dikter" från femtonårsåldern! Lite roligt att läsa haha.

Kom ihåg att jag var 14-15 år gammal. haha.:

Blommor och Bin
Kärlek och Svin
Se hur det är
De bara bryr sig om hur vi oss klär
Men de vill helst ha oss naken
Spelar ingen roll om vi är vaken
Det finns de som är normala
De som inte bryr sig om vi inte är smala
Så Ska det vara
De ska väl alla killar klara...


En Dag jag dig glömmer
men till den dag jag dig gömmer
Djupt inne i mitt hjärta
där inge kan se
se att jag dig saknar
Men en dag jag utan dig vaknar


In i mitt hjärta
Fyll mig med smärta
Gå iväg, kom aldrig åter
Jag gråter
Är det en Rutin?
Ditt jävla svin!



Det är som en labyrint
Vissa hittar den rätta vägen
andra inte
många är nära, men kommer inte riktigt fram
Du vill kunna öppna flera ingångar
Men det går inte
Den dagen någon kommer fram
så vet du att den personen är den rätta
Personen som hittade rätta vägen till ditt hjärta
Jag hoppas någon hittar vägen till mitt..





Det finns något jag inte förstår, något mitt hjärta aldrig får
Det är något som inte existerar, något som mitt hjärta raderar
Kärleken kallas det, Den finns, jag vet
Men det är svårt, det känns så hårt
Att aldrig finna den rätta, någon som inte riktigt finner mitt hjärta
Jag känner mig inte riktigt hel, det fattas en liten del
kärleken.



Man kan ju inte annat än att skratta! MOHAHAHAHA.

Kommentarer
Postat av: Saara Kesäläinen

Skratta? Det var ju en skitfin dikt! =D Mycket känslor iblandade... Fint!

2007-02-17 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback