Love you honey!



Idag var det tre år sedan vi blev tillsammans. Och jisses vad jag är tacksam för att ha fått vara med dig under dessa fina år. Och självklart skall det bli många fler. Tänk vad nära det var att jag miste dig i April, tänk vilken tur vi hade som fick tillbaka dig. Hade vi åkt in på sjukhuset en vecka senare hade du nog inte levt. Vilken tur att du är kvar. Hur skulle jag annars klarat mig? Fast nu ska vi bara tänka framåt! 3 år tillsammans idag och du är inte hemma, uscha. Men du kommer ju vid 3 tiden inatt!  Och vi får fira imorgon eller på fredag. Vi ses då honey, jag älskar dig!

Vi har blandat i hop en riktigt fin son tillsammans också. Världens bästa och sötaste.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på 3 års dagen! =)

Postat av: Erik jacobs

Vilken härlig familj ni verkar vara =) hoppas allt är bra med er. Kram / jacobs

2007-02-16 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback