Den enda som är vaken

Det känns så skönt att ha hela familjen samlad här hemma. Alla tre. Finns inget bättre än mina grabbar här hemma.
Snart är det ett halvår sedan Elvis tog sitt första andetag och tog sin första titt på den nya världen. Tiden går så otroligt fort. Snart har han skäggstubb och tycker att jag är otroligt pinsam, haha. Och tiden nu är så spännande, det händer något hela tiden.

Elvis vaknade tidigt idag. Vi klev upp runt halvåtta men han vaknade nog vid sjutiden. Så tidigt har han nog aldrig  vaknat. Förutom första månaden då han vaknade och åt vid 5 tiden bara och sedan somnade om.

Just nu är det bara jag som är vaken. David kom aldrig och la sig inatt utan han sover på soffan just nu. Han spelade säkert på datorn väldigt sent och sedan tittade på tv till sömns. Och Elvis la sig för att sova middag för tjugo minuter sedan. Så här sitter jag och vet inte riktigt vad jag ska göra.

Vi måste städa idag iallafall. Det finns nog ingen som har det lika stökigt som vi har. Jag förstår inte hur det kan bli så. Vi är så dåliga på att hålla det städat, käääst.


Nä, nu får jag allt ta min tunga rumpa för att göra något. Sova middag jag med? YES SIR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback