20 år

Yes! Då var Kaisabajsa (som det rimmar så fint på) hela tjugo år gammal. Och jag ska nog fylla det i några år nu hade jag tänkt. Äldre än så här behöver jag ju inte bli, eller hur?

Grattis Kaisa!
-Tack tack, kaisa!

Är jag vuxen nu föresten? Nu får jag ju göra nästan allt, typ? Eller måste jag börja dricka kaffe först?



Jag duschade med Elvis igår första gången. Och det  gillade han starkt.  Lillgossen höll fram handen under strålen och snurrade på den samtidigt som han tittade undrande på handen. Att få duschstrålen (som jag hade svagt på) på huvuden gillade han också, lutade huvudet bakåt och njöt. När jag badade med honom i badkaret häromdagen så tog jag på duschslangen och sprutade lite på hans händer och fötter och då blev han också sådär. Helt fascinerad och tyckte att det var roligt.

Älskar min lilla snutt! Så stolt över att vara hans mamma. Och så stolt över hans far som åker hela vägen till norge och jobbar 12 timmar om dagen i 14 dagar. Denna gång jobbar han nätter, så det är inte lika mycket pengar som går åt till öl denna rotation. *skadeglädje*

Nej nu ska jag städa lite och sedan sussa lite för att vakna och återigen ta på hårdhandskarna och skrämma bort stökigheten.


Kommentarer
Postat av: Tina

GRATTIS din lilla 20åring, ingen tånnåring längre ;-)

Postat av: Amelias mamma

Grattis! Hoppas att din dag blir bra!

2007-02-02 @ 11:58:03
Postat av: Lisa

Grattis!! Shit fyller alla systrar efter varandra tro? Kram.

2007-02-02 @ 14:49:02
URL: http://fliza83.blogg.se
Postat av: Eva Sturesson

ja äntligen är dennna fyllevecka slut nu har ni fyllt år alla tre det gjorde jag bra med 4 års mellamrum

2007-02-04 @ 00:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback