Sotaren

Godmorgon gott folk!
Det är nog tur att jag inte har någon utomhus-termometer ännu. Om jag känner mig själv skulle jag aldrig gå ut om jag visste hur kallt det är.

Idag kommer sotaren hit för att göra någon slags brandskyddskontroll. Mellan kl.12,00 och 14,00 ska jag hålla mig hemma. På lappen stod det vilken sotare som vi får besök av och det är grannen mitt i mot mina föräldrar. Jag brukade leka med deras barn som liten, då åldersskillnaden inte gjorde något.

Innan han dyker upp ska vi försöka städa lite och jag behöver verkligen duscha. Så Elvis får roa sig själv i matstolen inne i badrummet medan jag duschar. Vid Elva blir det lunch och sedan ska Elvis sova lite middag medan jag packar väskan och går ut med soptunnan till vägen.

Vi ska nämligen till Bollnäs efter att sotaren gjort sitt. Vi ska köpa present till David. Han kommer ju hem imorgonkväll! Han blir antagligen hemma i två hela veckor också, lyx! Vi ska tydligen till bvc imorgon också så vi får se om jag stannar kvar i Bollnäs över natten eftersom det är så tidigt jag ska dit imorgon.

Nej nu blir det duschen!

Kommentarer
Postat av: Fnyz/hanna

ja där ser du. det kan lösa sig det vet jag! min kompis är höggravid å läser på högskolan å hon har sagt till att hon måste få lite egna lösningar eftersom hon itne alltid kan närvara m.m. (hon läser alltså inte på distans) å hon får ofta lämna in uppsatser eller andra skriftliga istället för å varam ed på redovisningar. dessutom har hon inte varit med i grupparbeten utan då fått göra dessa själv för att hennes "tillstånd" inte ska gå ut över ngn annan. hon har haft myckjet problem med sin graviditet som gjort at hon knappt kunnat gå så det gör ju det hela ltie värre förståss.

håller tummarna för dig iaf!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback