Snabba jäklar!

image2058

Detta lektält beställde vi till Elvis rum igår. Jag är väldigt glad över att vi hittat en riktigt bra sida att beställa ifrån
 -
http://www.giraffo.se/
Anledningen till att jag är så tacksam för att vi hittat just den sidan är helt enkelt för att den dök upp i brevlådan IDAG, vi beställde den igår? Jisses vad snabb de är!

Vi handlade julklappar idag. Inte alla förstås, som vi egentligen tänkt. Det gör trots allt ingenting eftersom vi ska till uppsala på lördag för att hälsa på Davids syster och kan därför handla lite julklappar där också, suveränt!


Jag har hittat ett objektiv som jag funderar på att beställa också.. vill verkligen! Ska klura lite till och se vad som händer i skallen. Många små tomtar som surrar omkring där inne och ingen verkar kunna ta ett beslut, typiskt.


Imorgon far vi iväg till Tomteland. Kvart över sju förväntas vi stå och huttra i väntan på bussen här i Hällbo, fy tusan! Jag hoppas verkligen att vi inte sover över, hur trist vore inte det? Batteriet till kameran ska laddas över natten för att kunna ge kameran kraft att låta mig ta massor med bilder imorgon.


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback