Gofisen Elvis

Tänk att kvällen kan bli så förstörd bara på några få minuter, tackar!


Jaja tänkte väl från börjar skriva ett glatt och roligt inlägg men det är ganska kört nu eftersom mitt humör ligger och skrapar botten. Försöker knåpa ihop något iallafall.





Detta är Elvis favoritsyssla om dagarna nu för tiden. Han står sådär mest hela tiden, sötnos.



Elvis var trött på eftermiddagen och somnade i min famn. Han fick ligga på golvet en sväng och sova lite. Vi sov middag så tidigt, innan lunch, så han var riktigt trött stackarn.




Det känns som att det inte finns så mycket mer att skriva ikväll. Det blir bara en massa strunt som ingen vill läsa ändå och då bespar jag er hellre det. Jag vill ju inte mista er läsare! Det är ju ni som gör bloggen värd att skriva i.




Vår långhåriga pojk som behöver klippa luggen igen. Men bra söt är han iallafall!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan va söt han är!!!
En riktig gofis!!

Postat av: K

Att han är! :)

2007-12-13 @ 12:10:04
Postat av: johan

elvis är världens goaste unge

2007-12-13 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback