svenskalektioner

Rackarns! Jag skulle titta på lite gamla disketter och började med att trycka in en - nu är den fast! Damn it!

Bloggandet avbryts pga diskettoperation....

Med en pincett så löser sig det mesta och disketten är befriad från datorn. Pincetten gjorde det möjligt att titta på de andra disketterna också eftersom jag på samma sätt kunde ta ut dem också.



Det luktar bränt här tror jag minsann och det kan nog bero på att jag har tänkt och försökt komma på något vettigt att skriva. Inget vettigt har dykt upp så jag kan lika gärna börja skriva. Vad som helst får duga!

Så, vad händer? Vad har hänt?
Inte mycket alls må jag skriva. Igår var jag och Elvis till min bror och mina föräldrar för att äta lite smörgåstårta och fira Gabbe i efterskott. Riktigt god tårta! Elvis tjottrade på som tusan hela dagen och det låter som om han pratar något konstigt språk, haha!

Idag blev det som så att vi var till mina föräldrar igen (Vad de ska vara less på mig nu, haha) eftersom Lena, Mats och Ida skulle fira både Gabbe och Elvis. De är bortresta när Elvis fyller år så de tänkte ge present redan nu och då tyckte jag att vi borde vara där. Så vi var där på eftermiddagen. Förmiddagen sov vi bort. Efter att ha klivit upp vid sextiden först så somnade vi sött om vid halvnio för att sedan vakna vid halvtolv.

Grattis Hanna O på 20årsdagen!! Jag hoppas att ni har det roligt ikväll! Synd att jag missade festen men jag kände att jag inte ville ha barnvakt över natten två kvällar på en vecka. Även om jag hade velat det så hade jag nog ändrat mig idag eftersom Elvis är så förkyld, då vill jag ju ta hand om honom själv.

Det enda Elvis sprang runt och sa idag var "titta" och pekade överallt, gofisen. Och vad han utvecklas, HELA tiden. För varje dag som går så märker man att han lär sig saker. Att sitta stilla är något han inte kan utan det är full fart hela tiden.



Lite bilder på Elvis:





EGO!





hahaha... Lyssna på dessa fem lektioner i svenska så förstår ni varför jag skrattar! Här sitter jag och garvar för mig själv, lyssnar på den sista nu... Jisses, folk måste tro att jag är galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback