Orgasm

Åh jag fick en popcornorgasm alldeles precis! FYfasen vad goda de är. Visst mindes jag att de var goda men shit! Vad skriver jag om? Jo Cheddarpopcorn! Köpte sådana idag och började just smaska på dessa. Det var år och dagar sedan sist. Gött..

Elvis slocknade samtidigt som vällingen sögs ned genom hans hals och det blev väldigt tidigt ikväll - kl 18.10.

Ikväll dukade jag tacos på vardagsrumsbordet för en person. Lite trist men det var lika gott ändå men jag fick inte i mig så mycket eftersom det var det första jag åt idag och jag blev mätt på direkten. Jag har dock mina popcorn nu samtidigt som jag kikar på filmen 'the forgotten' på tv3.

Vi tog en promenad till Matmagasinet idag och det var väl det enda som gjordes. Väldigt skönt med friskluft.

Imorgon har jag tänkt att vi ska till öppna förskolan. Det gäller att passa på nu tills Elvis fyllt ett år och inte får vara där på Måndagar längre, trist. De andra dagarna får det vara barn upp till sex år där och det blir väl lite livligare då.


Nej nu ska jag ta mig en funderade om vad jag vill bli när jag blir stor, samtidigt som jag vilar ögonen på filmen.


Jag och brorsan!


Två brev som jag skrev när jag var liten... Haha!


Kommentarer
Postat av: Nini

åhh vilka söta brev.. :-) sött kort på er två!

2007-08-19 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback