Godnatt!

Elvis har fått en till kindtand fast på andra sidan så nu har han 10. Usch fler tänder som han kan bitas med! ;-)
Antagligen därför han haft lite feber och säkerligen därför han vaknade kl 22  igår och var vaken i en timme, om inte lite mer. Jag hade för en gångs skull lagt mig tidigt vid nio eftersom jag var jättetrött och skum i skallen men ja, det sket ju sig! Direkt när jag vaknat så slog jag-är-pigg-kaisa till och jag var så less. Jag ville verkligen sova och undrade varför han var "tvungen" att vakna just den kvällen, han brukar ju inte göra det annars. Vid ett-tiden slog jag igen ögonen för att sova igen så det blev inte så himla sent ändå. Han vaknade vid fyratiden också men då somnade han om ganska snabbt igen och sov till åtta! Skönt värre!

Nej nu ska jag smyga in i sovrummet för att krypa ned i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback