Chicken

Det är väldigt varmt nu må jag skriva. Tokhett i rummet och en bärbar dator i mitt knä - en dålig kombination. Jag svettas ihjäl och vill skynda mig igenom detta inlägg så att jag slipper rinna härifrån då jag ska lägga mig.

David är hemma och allt är på topp! Elvis vaknade till igår och David gick till honom för att ge honom nappen men när Elvis insåg att pappa var hemma så totalvägrade han att somna om. Leka med pappa var det enda som surrade runt i hans huvud, riktigt glad!

Idag hälsade vi på Davids föräldrar. Det var roligt att träffa dem igen, det blir ju bara då David är hemma över helgen. Det bjöds på spagetti och köttfärssås, riktigt gött! Tack och bock!

Innan jag forsar ut ur rummet tänker jag vara min egen livräddare och kasta en boj till mig själv. Jag dör av värme. Fasiken, filmen är ju inte slut än! Jag kikar på 'uptown girls' och den vill jag se klart. Jag får helt enkelt låta datorn slippa mina klibbiga lår!

Natti!

Pics:




95949-1640
En kyckling har kommit till världen

Kommentarer
Postat av: Alex

www.nogg.se/mallan85

2007-08-09 @ 23:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback