Weird?

Hur konstigt det än låter så föredrar jag svensk/engelsk XP och sitter just nu på den andra datorn. Grabbarna sover och jag har gjort mig klar. Måste hinna ned på stan innan vi ska till mina föräldrar för att käka lite påskmat med hela familjen. Tänkte att jag skulle försöka hitta något snyggt linne eller så, annars är det väl rätt kört för min del och jag får se ut som jag gör, attans.

Här är min gofis på 7 månaders dagen, han badar lite med pappa David.

image647


Ikväll så stannar Elvis hos sin mormor och morfar då jag och David drar till Hanna på inflyttningsfest och därefter tranan. Usch blir jobbigt att lämna honom. Det är ju som att lämna kvar en kroppsdel, tomt! Men det går så bra så!

Nej nu ska jag se om de vaknar någon gång, gräääbsen mina.


Glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: elin00

Åh hoppas ni får skoj och glad påsk på er! önskar jag var där med, öde att jobba hela påskhelgen och känna sig bortglömd. ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback