TVshop, jisses

Godmorgon gott folk.
Med min fina morgonfrisyr och alldeles för trötta ansikte sitter jag här och tänkte knåpa ihop ett morgoninlägg. Sonen min ligger på golvet och roar sig själv. Han har nyss ätit välling och om inte allt för länge ska han få sova lite igen men vi får se när han blir trött.

Det som är väldigt irriterande med att vakna innan nio på en vardagsmorgon, vet ni vad det är? Det tror jag! Någon människa, förutom jag, måste ha märkt att det inte är något annat på TV än TVshop och nyhetsmorgon. Vid 8.55 då får vi äran att se ricky lake, wohoo (?). Varför tror de att jag vill köpa något det första jag gör på morgonen? Jomenvisst, första tanken då jag vaknar är ju självklart "oooh, lite tvshopping behövs nog idag".

Nä, mindre TVSHOP och mer bra tv. Det spelar faktiskt nästan ingen roll vad det är för något bara inte någon som berättar för mig att jag kan köpa hårborttagning, världensbästa hårborste eller en hudkräm som gör att jag blir världens snyggaste. INGET hjälper nog på morgonen, haha.

Nyhetsmorgon, visst det fungerar väl. Just nu ska de skrapa trisslott. En man har precis börjat skrapa. så nu ska vi se hur mycket han vinner, tänk om det där vore jag? DET vore ju kul. Två på 200.000,  två på en miljon, två på hundratusen, två på 50.000... och det blev............. *trumvirvel*...... 50.000kr. Han hade säkert hoppats på mer men han är förhoppningsvis glad för det med?

Nu ska jag leka lite med Elvis-pelvis på golvet.

Goooooooooodmorning allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback