Tidig morgon

Godmorgon!
Inatt la vi oss vid tolv men inte somnade jag för det inte. Jag bara vred och vände på mig hela natten och tittade på klockan varje timme. Då jag sovit i en timme och sedan vaknat igen pigg, vaknade Elvis. David bytte blöjan på honom som var jättefull. Elvis låg och gnällde då David lagt ned honom i sängen igen och jag lät honom ligga i vår säng istället. Efter en liten stund så insåg jag att jag var för pigg för att sova och Elvis låg bara och tittade runt. Så jag tänkte att varför inte kliva upp redan då? Det var då mycket skönare än att ligga där och bli galen av att tänka sönder sig. Så jag gjorde inget större försök i att få Elvis att somna om.

Det har nog aldrig hänt att Elvis vaknat klockan 5. Eller jo, det har ju hänt. Typ första månaden då han vaknade klockan 5 för att äta. Fast det var bara under en kort period för han ökade sovtimmarna väldigt snabbt.

Vi måste börja byta blöja på honom då vi lägger oss istället för att byta då han gnäller för att den är full mitt i natta. Hellre att riskera att han vaknar då vi ska sova än när vi redan sover? Vi har bytt på honom förr utan att han vaknat så det fungerar nog.

Klockan åtta somnade han i min famn och han sover just nu. Hans far ligger och sussar gott han också. Det konstiga är att jag inte är så jäkla trött heller. Eller jag börjar väl bli. Jag får allt hålla mig till ikväll och lägga mig tidigt. Det är ändå aldrig något bra på TV på lördagar.


Ikväll ska vi till tvättstugan för att tvätta. Det behövs VERKLIGEN! Jag tvättade i badkaret för att jag skulle kunna ha något att ha på mig igår. Då är det illa.



Vid tolvtiden idag ska vi ner till stan för att fika med Tina och Anton. David följer nog också med. Nice,nice!
Efter det måste vi nog till Mamma och Jan för att kolla in Jans nygjorda tatuering.

Nu börjar simpsons!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback