Tankar i farten

Klockan är nu snart halvett och jag borde verkligen ligga i sängen och snarka vid detta laget. Det är min tur att kliva upp imorgon efter att jag idag sov till halvtolv, skönt som fasiken.  Jag ska bara se klart Sex and the city som är på TV'n just nu.  Jag gillar Sex and the city starkt.

David gick och lade sig för ungefär en timme sedan och Elvis har sovit sött sedan vi la honom vid åtta.

Nu visar klockan på datorn att den just blivit halvett vilket jag även märkte på TV'n eftersom Sex and the city just gick och lade sig. Kanske borde jag också göra det?

Jag gör nog det. Det jag gör här vid datorn kan jag lika gärna göra i sängen också. Det enda jag har för mig just nu, förutom att blogga, är att tänka.  Bara tänker. Allt och inget flyger förbi och jag bara sitter stilla och njuter av tanken att jag har två herrar i sovrummet som finns där för mig. Jag tänker också på att jag  har helt underbara föräldrar, syskon och vänner. Jag vet att jag är väldigt dålig på att höra av mig till folk och det beklagar jag. Jag är väldigt osocial av mig tror jag.

Jag har väldigt dåligt samvete för att vi aldrig hälsar på min mormor eller Davids farmor och farfar. Det borde vara standar ju. Eller ja, det är standard för alla andra människor.. Men Jag och David är nog lite av det dåliga folket. Vi tänker inte så långt. Vi ska bättra oss har jag bestämt mig för.

Tänk vad mina föräldrar fick stå ut med då jag var yngre, fy. Synd att man inte kan ta tillbaka idiotiska grejer som är gjorda. Det enda jag kan göra är att be om ursäkt och hoppas på att det inte blivit för stora men av det. Jag kan tacka och buga. Ni vet den tiden då man just fått reda på att  alkohol är roligt och att festa är det som gäller. Det dumma som man gör då man druckit för mycket och inte insett att man inte är en människa som tål att dricka all alkohol i världen på samma kväll. Jag gjorde många sådana kvällar. Sorry!

Nej, nu var det en stund sedan jag skulle ha lagt mig.

Natti Natti och godmorgon till er som läser detta imorgonbitti. Eller vad tusan - Godmorgon, godmiddag och godkväll!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, JAG minns verkligen dina karatefyllor Kaisa.. du, jag o madde var ju järngänget ett tag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback