Somnade i famnen

Klockan var snart ett då vi svängde in på Familjecentrets parkering. Sandra var redan är och väntade på oss. Ut ur bilen och hejdå till David. Sandra, Jag, Kevin och Elvis traskade in till öppna förskolan. Eller ja, Kevin och Elvis fick väl snålskjuts av oss. Inne på öppna förskolan var det inte alls så mycket folk som det brukar vara, skönt! Vi gick in till lekrummet och placerade oss på golvet. Vi satt där en stund och pratade medan pojkarna ålade sig runt på golvet och lekte. Jättetrevligt att träffa Sandra eftersom vi har så mycket gemensamt. Det är lite svårt att prata barn med någon som inte har barn, eller ja, det går väl men det är väl inte lika roligt för den andra personen. Vi var väl där i lite mer än en timma och sedan begav vi oss.

Sandra brummade iväg i sin svarta Volvo och jag tog Elvis i varnvagnen för att gå till Matmagasinet. Jag hade nämligen ett paket att hämta ut där, wooho! Jag beställde lite Scrapbooking-prylar för några dagar sedan och idag levererades paketet till Bollnäs.

Efter svängen till MM blev det till att gå en runda - så himla skönt väder!
Vi traskade ned mot stadens torg och David ringde ganska precis då vi var framme. Han kom och gjorde oss sällskap. Riktigt varmt och skönt väder idag som förhoppningsvis är här för att stanna?


Här är lite bilder på Kevin och Elvis från idag:










Jag har kommit fram till att jag nog vill gå skrivarlinjen efter att jag varit mammaledig. Skulle helst vilja gå någon fotografskola men skrivarlinje är också mycket intressant. Då skulle jag kunna lära mig att skriva och det kanske kunde bli några vettiga och intressanta inlägg. Jag tycker ju om att skriva, så varför inte? Men vad man blir för något det vettetusan.


Hm, jag mår så konstigt på kvällarna.. Sitter här i soffan och har det lugnt och skönt men ändå så slår hjärtat 15 gånger fortare känns det som. Eller det slår nog inte så fort men det känns som om den skulle gjort det. Weird!
Konstig känsla iallafall.

Elvis var jättetrött iikväll eftersom han inte sovit något riktigt länge tidigare idag. Han somnade i min famn då jag skulle hålla honom vaken i en timme till iallfall, så han somnade vid halv sex. Jag la ned honom på ett täcke som låg på golvet så fick han sova en stund. Nästan en timme senare väckte jag honom och för lite välling. Han somnade direkt efter det också. Så man skulle kunna säga att han la sig halvsex ikväll och det känns ju inte så bra. När han vaknar han då imorgon? Uff, det är Davids sovmorgon...ATTANS! haha. Jag ska nog krypa ned i sängen lite tidigare ikväll.......


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback