Rullar ned för halsen

Nej, jag kan stå emot!
När ögonlocken stängs känns allt fridfullt och på en gång känner jag att John blund är där och försöker att lura mig. Direkt så håller jag på att somna. Icke sa nicke (Oj, så klassiskt som det kan bli), jag håller ut!

Det blev ingen runda på stan idag eftersom Fru vind (Ja, det måste väl vara en hon eftersom alla stormar och orkaner döps till kvinnonamn?) la i den kalla växeln idag. Istället träffades vi (Tommie, Greta, Loke, Jag, David och Elvis) på picasso för att äta hemsk och onyttig mat. David fick övertala mig eftersom jag är så himla trött på snabbmat nu.

Efter att vi kastat i oss mat så hälsade jag på familjen i fågelholken (huset ser ut som en fågelholk) medan David for till söderhamn för att träna. Så jag och Elvis var där och umgicks lite. Vid åtta gick vi hemåt eftersom det var läggdags för Elvis.


Usch vad jag plötsligt började frysa. Det är tur att jag har datorn i knät, varmt och skönt. Jag har den på en bricka för att det blev för varmt annars.


Det är väldigt synd om David. Han får ta så mycket skit av mig varje dag och jag förstår inte varför jag blir så sur och irriterad hela tiden. Det känns så hemskt. Till och med då jag är sur så har jag dåligt samvete för att jag är det. Jag älskar ju honom, varför beteer jag mig så här hela tiden? Jag är en hemsk människa. När jag åt p-piller blev jag också så här och det blev mycket bättre när jag slutade. Nu är det minipiller som rullar ned för halsen och det har jag ju använt mig av förut.

Vi hittade ett hus som verkar intressant iallafall när vi kikade lite på internet. Hoppas att vi kan kolla på det och att det inte är så många som är intresserade. Fast först måste vi självklart fixa lånelöfte osv. Vore himla mysigt om vi gillar det huset för det gör vi nu, av det vi läst och sett på bilder. Lagomt lång in till stan och buss som går i närheten.

Nu ska jag lägga in bilder som jag strax uppdaterar i detta inlägg. Jag kör tvärtemot än vad jag brukar göra. Annars blir det alltid så att jag sitter en hel kväll med att ladda in bilder och SEDAN blir det skriva och uppdatera.


Ikväll blir det Gray's anatomy och Top model. Jag brukar sitta och kolla på båda programmen efterom de sänds samtidigt. Det blir ett jäkla tryckande på fjärrkontrollen kan jag ju berätta!


Haha, nu är reklamen igen. Jäkligt skön, sitter och diggar lite... CYKEL PÅ KÖPET!
Skriver något mer sen!
Ska lägga in bilderna nu.


Här kommer bilderna. Fasen vad bilder jag tar varje dag. Kanske borde jag minska lite på det? Det är så himla roligt med foton ju, minnen för livet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback