Pytteliten goding

Idag blev året första dopp, kallt och förjäkligt men skönt att ha det gjort. Det är ett MÅSTE att bada den 17e april första gången, det har blivit tradition. Så nu är det gjort!

Efter det fina badet hälsade vi på min mamma och Gabbe, dit kom även lilla Ängla (min systers dotter som också dök upp med sin man senare). Har lagt in riktigt söta bilder på Ängla och Elvis där min lille pojk tar tag i änglas händer.

Synd att jag väntade med att skriva tills alla bilder var inlagda - skrivhumöret gick och la sig.

Efter att vi hälsat på min kära mor och bror så for vi iväg till Tommie och Greta. Jag såg Loke, deras son som är 5 dagar gammal, första gången. Han är otroligt söt! Det som inte går ihop för mig är att Elvis vägde ett kilo mindre då han föddes, shit vad liten han var. Loke som var pytteliten nu och ett kilo mindre på det, oj oj. Så fort man glömmer!

Jag är för trött för att skriva, blir nog sängen nu. Det är min tur att kliva upp imorgon. Ska kika på lite hus innan jag låter sängen göra sitt jobb.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Pylle/Elin

ååå fya så kallt att bada nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback