Plask i badkaret

Trevlig valborg allihop!
Jag och Elvis badade precis. Det är så himla roligt att bada med honom eftersom han älskar det! Han plaskar och har sig och har ett leende på läpparna som inte går att beskriva. Jag ska därför lägga in bilder från det ikväll.

En annan sak jag också ska göra ikväll är att avslöja var en förbannade tv-dosan låg, haha. Jag glömde bort att  vi hade en dosa idag och gick därför fram till TV'n och bytte kanal. Strax efter insåg jag att dosan låg bredvid mig. Ingen har gissat rätt hittills iallafall, det kan jag avslöja.

Jag och David som inte haft nå planer inför ikväll har nu bestämt oss för att ha myskväll. Beställa mat och hyra film. Elvis lägger ju sig klockan sju så det går jättebra.

Nu ska jag dyka ned på golvet jag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback