Middagssovning på hög nivå

Godkväll!
Just i detta nu ligger Elvis på golvet och leker. Jag själv sitter och kikar på Vänner.
Elvis var jättetrött tidigare eftersom han inte sovit nå riktigt efter lunchen och det blev så sent som halvfem. Efter en timme kände jag mig lite sömnig också och gjorde därför Elvis sällskap i sängen. Då klockan stod på 18,37 vaknade Elvis och väckte därmed mig. Rackarns, 20 minuter innan läggdags? Aja.. han får vara vaken lite längre ikväll då, haha!

David är i söderhamn och tränar. Han ramlar nog in genom dörren vid nio.

Just ja, det är Onsdag idag ja... Det är då det är två bra program samtidigt - Gray's anatomy och Top model.
Det brukar bli så att jag skiftar mellan kanalerna och tittar på båda. Det dumma med den metoden är att jag oftast glömmer att byta tillbaks till en kanal och missar det mesta av den serien. Oftast är det Gray's anatomy som jag går miste om. Ska försöka att titta lika mycket på båda ikväll.

Nu ska jag lyfta på min fläskiga rumpa för att sätta den på golvet med Elvis istället.

Uppdaterar här senare med lite bilder mm.


Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

hahaha, så gör jag med :-D zappar hit å dit å sen när det är reklam på en kanal så glömmer ajg att jag kollade på nått så då kanske jag fastnar i det sämre alternativet :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback