man kan ändra ställning

Här sitter jag i mina föräldrars säng och lånar den bärbara datorn. Eller ja, halvligger gör jag nog. De ha sånna där bra madrasser som man kan ändra ställning på och det är ju nice att halvligga här framför datorn.

Igår var vi ut och det var helt okej! Men nu får det dröja länge tills nästa gång. Mysigare hemma med Elvis! Fy vad man kan sakna honom då han sover borta, uscha!

Vi är hos mina föräldrar för att vi erbjöd oss att vara deras chaffis ikväll då de är iväg och badar i badtunna och bastar, skönt. Så Elvis ligger spjälsängen på övervåningen och har haft besök av John Blund och sussar sött för natten. Vi ska sova här ikväl, tror jag iallafall, eftersom det blir synd om Elvis om vi måste rycka upp honom mitt i natten för att åka hem. Då vi åker iväg och hämtar Mamma och Jan så får Gabbe (lillebror som inte är så liten längre)  se till Elvis, gå dit med nappen ifall han vaknar till.


Här är lite bilder på sötnosarna! Har fler bilder på min kamera och lägger in dem imorgon. Dessa snodde jag av min kära mor.




Nu tror jag att jag ska ta och vara social med min sambo/fästman/snutt/snygging.... Ja, listan kan göras lång!

Trist att jag aldrig har någon roligt att skriva om nu för tiden, annat var det förr! Då var det lite tanke i meningarna iallafall, haha!

Hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback