Landet ingenstans?

Är det någon som är synsk som läser detta inlägg?
Det vore bra med en sådan människa just nu eftersom vår Tv-dosa är på rymmen. Jag förstår inte vad vi gjort för ont. Jag har försökt att inte trycka för hårt på knapparna och inte slänga den i golvet. Varför har du rymt? Fjärrkontrollen måste ha varit väldigt snabb på fötterna (?) eftersom vi alldeles precis hade använt den igår innan den for iväg till landet ingenstans.

Jag är faktiskt för lat för att gå fram till TV'n hela tiden för att byta kanal. Jag skulle se ut som en jäkla hamster i ett springhjul. Stackarn hamster, jag lider med dig. Fast å andra sidan kanske hamstern skulle sluta springa om det inte vore roligt och nyttigt. Kanske måste den springa där för att övertyga sig själv om att den lever "fritt". Aja, vad vet jag.

Jäkla fjärrkontroll till att försvinna, kom tillbaks. Jag lovar att vara jättesnäll och kolla på samma kanal väldigt länge utan att byta kanal?

Kanske är det en ande, en släkting från andra sidan, som tror sig vara lustig genom att gömma den? hm.. Jag ska minsann hitta den. Frågan är ju var jag ska leta - Det är få ställen som vi inte letat på.


Tv-dosan kanske bara tagit semester för vem har rätt att bestämma att de inte har rätt till sådant?

hmm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback