grabbarna grus

Vi valde att åka till söderhamn för att köpa bilbarnstolen igår så det blev inge shopping för mig igår heller, rackarns! Men det känns jättebra att vi köpt bilstolen nu eftersom den snart behövs och det var ju ett jättebra pris. Elvis fötter hänger ju utanför i den han har nu, babyskyddet (som det så fint heter, jag trodde att båda sorterna hette bilbarnstol).

Efter Barnens hus i  Söderhamn blev det Flugbo för att käka middag med Davids lillasyster Moa och hennes pojkvän Marcus/markus (?). Trevligt och gott, skippade potatisen som vanligt. Jag tog dock en smirnoff ice till maten och den innehåller ju inte direkt proteiner som jag ska äta, kolhydrater var det som fyllde den flaskan, attans. Lite småfusk ibland, ska skärpa mig.


Snart påsk och vi har planerat in en utgång då. Elvis ska få sova hos sin mormor och morfar. Det blir ju en aning kolhydrater i flaskorna man dricker ur då också men så får det bli. Ska ta det lugnt och inte dricka för mycket iallafall. Det ska bli trevligt iallafall! Ska på inflyttningsfest också.


Imorgon kommer grabbarna grus som är inhyrda av bostäder för att fixa och trixa med det sista, tredje och sista gången de är hit. Sedan så borde vi ha det där multimedianät"grejset". Så det måste städas idag och flyttas fram möbler från vardagsrumsväggarna.

Nu blir det till att luncha lite med David som har vaknat. Han tvingade mig att byta bort min sovmorgon i morse, sicken rackare! Då har jag sovmorgon imorgon och på tisdag, wooho! + en massage! Snacka om bra byte. Fast imorse tyckte jag INTE det.


Nu ropar både David och lunchen tror jag? Min mage är inte direkt tyst heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja lova att ta det lugnt när ni ska ut hahaha nu är hispigamamman ifarten

2007-04-01 @ 12:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback