Det ar underligt att vara liten

Hej hallo. Jag tankte bara borja med att beratta nagot ni redan markt - Jag sitter just nu vid datorn med hebreisk XP. Jag kan darfor inte skriva bokstaverna med prickar over och det ar ju lite trist men vad gor man? Jo, fixar svenskt saklart! Ska fixa det imorgon.

Jag sitter just nu i soffan med datorn i knat och bara myser. Tittar runt pa de vanliga sidorna som ar standard och skriver in nagra rader har. Och hur trevligt ar inte det?

Elvis kan stalla sig i krypstallning nu. Han har gjort det nagra ganger nu och det drojer nog inte manga dagar innan han gor sa hela tiden. Sedan far vi se hur lang tid det tar innan han forstar sig pa hur man tar sig framat. Kul att se var lillepojk utvecklas. Han ar sa otroligt go och snall var grabb, underbar!

Jag sitter och funderar pa om jag inte skulle ha skaffat mig en hobby jag med. David smider och haller pa med sitt roliga i Flugbo och det far mig att vilja gora nagot med. Fragan ar ju VAD. Jag tycker om att skriva, teckna och fotografera men vad ska jag gora av det liksom? Tips, nagon?

Jag kom att tanka pa en sak idag. De fa ganger vi traffade var pappa och akte bil med honom till markmyra, dar han bor, sa tyckte jag att det var lite roligt. Forst var jag for liten for att sitta i baksatet med mina systrar och det tyckte jag var trakigt. Efter en tid vand det plotsligt och jag var for liten for att sitta i framsatet, haha! Jag tyckte da att det var riktigt konstigt haha. Man ar for liten for allt nar man ar liten, haha.

Jisses vad jag saknar att sitta och halla pa att fixa med mediauppgifter. Illustrera, designa, fotografera och photoshoppa. Jag har i och for sig programmen hemma ocksa men det var roligare att fa betyg och se sig sjalv utvecklas och bli battre. Visst, vissa amnen kunde garna fa skippas men iallafall.

Jag forstar att det blir drygt att lasa nu sa jag slutar att skriva nu, snallt va?

Finns en mojlighet att jag lagger in bilder senare men blir det inte ikvall sa dyker de opp imorgon.


CIAO!


Kommentarer
Postat av: Pylle/Elin

Ser att du fundera på en hobby och att du älskar att fotografera.
Scrappbooking kanske kan vara nått för dig.
Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback