dags att lara sig hebreiska

Okej, det har ar ju lite smaroligt. Jag sitter i detta nu vid en dator med xp, inte sa konstigt - nej. Det roliga ar att det ar ett hebreiskt XP.........
Det ar sa att vi sku.lle installera om xp pa en dator som slutat fungera och hade ingen skivam forutom en hebreisk, fraga mig inte varfor! Sa vi provade att kora den skivan for att se om det fungerade, ifall det skulle vara vart att fixa en skiva. Yes, det fungerade men den andra skivan fungerade inte sen. Sa har sitter jag med allt bakafram och pa hebreiska, haha! Ska fixa en annan XPskiva sen. Fan, START ar pa hoger sida, weird!

Jaja, jag kan sitta vid en dator iallafall... Kanns valdigt mysko att se klockan pa vanster sida. Men vem vet, hebreiska kanske jag lar mig...hahaha.. Tur att nan kanner igen ikonerna..


Som ni nog markt kan jag tydligen inte anvanda mig av bokstaver med prickar over trots att de finns pa tangentboret,illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback