ett riktigt 'hallelujah moment'

Elvis blev sju veckor gammal i söndagskväll, rackarns så fort tiden går. Min sötnos till gosse ler medvetet nu och jösses så vackert det är att se sitt barn (barn överhuvudtaget) le, ögonen fylls med glädjetårar för tusan. Tänk dig att du sitter i soffan med ditt barn, du skojjar och pratar med din bäbis och han ler..Du inser att du innan inte visste att man kunde älska två personer så mycket som du älskar din son/dotter och din pojkvän/fästman/man, den stunden är ett riktigt 'hallelujah moment' som kishti Tomita skulle sagt.
Jag har ofta sådana stunder nu för tiden, I'm happy!

Imorgon är det en vecka kvar tills David sitter på planet på väg hemåt igen. Vad jag längtar! Tiden har gått väldigt fort iallafall hittills, vilket känns jättebra. Håller tummarna för att det skall fortsätta så här. Vilken tur jag har som har Elvis till son som sover på nätterna. När Pappa David kommer hem så ska vi leee massor till honom.

Igår kväll fick min kära mor klippa till en lugg på mig. Skriver mer om det ikväll och det slinker nog in en och en annan bild också.  Nu ska jag gosa med Elvis. Have a nice day and gör inget dumt!








Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag måste fråga vart, och vad jobbar David med? :) Man blir så nyfiken när man läser :) Ha det så bra!

2006-10-24 @ 20:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback