En blåmes på vift

Jag lovade igår att det idag skulle infinna sig en bild på hårfärgen och jag tycker inte om att luras. Och därför slinker det in lite bilder här idag.

På första bilden sitter jag alldeles osminkad med fett hår och iförd i min för snygga 'färga-håret-t-shirt'. David ska strax börja smeta in mitt hår med färg. På bild nummer två gömmer sig David, han ville visst inte vara med på bild, tråkmåns! Ojoj, sicken blåmes på bild nummer tre! Någon mer än jag som undrar varför färgen heter blåsvart? ;) (Haha) Till höger om den bilden kan vi se bild nummer fyra, den föreställer Elvis som säkert ser mig och tycker att jag ser förjävlig ut. Han undrar nog vad i helvete som hänt med mitt hår. Och nu till resultatet! De sista två bilderna visar hur den blåsvarta färgen fastnat på min skalle. Vad tycks?



För ovanlighetens skull (hm, där ljög jag ju) så lägger jag in några fler bilder. Här är tre stycken på Elvis. Titta på sista bilden, haha snacka om att titta i kors!





Här kommer skolkortet från när jag gick andra året på gymnasiet. Ett och ett halvt år sedan ungefär. Och jag saknar den frisyrer grymt mycket! Vill verkligen ha så igen! Snyggt, faktiskt. Jag brukar sällan tycka att något på mig ser bra ut men när jag ser tillbaks på den frisyren så saknar jag den. Iallafall luggen. Någon som håller med? Kommentera gärna! Vill ha förslag på hur jag kan klippa mig? Kom igen! Släng en massa tips på mig. Dränk mig med dem! DO IT!

95949-105


Neeej! Neej! Jag visste det, du tänker inte kommentera eller hur? Fy bubblan nu tycker jag att du är dum! ;)
 Ge mig tips för tusan!



Lågprismarknad Hajen, Varberg

(Man 40+ hjälper en kvinna att ta ner en påse chips.)
Kvinnan: Ååh, tack!
(Mannen ler och ser nöjd ut.)
Dotter 3+: Hjälpte du henne?
Mannen: Ja, det får man göra ibland.
Dottern: Vet mamma om att du hjälpte henne?


Ålderdomshem, Göteborg

(Två damer 70+ står och pratar)
Dam 1: Jag har haft ont i magen den sista tiden.
Dam 2: Är du gravid kanske?
Dam 1: Kanske det, kanske...


Sov gott, gott folk!



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillade frisyren du hade på skolkortet.. Men ett tips klipp upp håret och lite lätt skött lugg så blir det nog perfekt :) // Carro

2006-10-17 @ 08:17:17
Postat av: Karlsson

Jag håller med ovanstående :D

2006-10-17 @ 19:37:23
Postat av: mandispandis

Tycker du ska ha den där luggen eller den där helraka som jag peppade massa för förradan. Och behåll längden ;) Du kommer bli fett snygg mammi!

2006-10-22 @ 23:55:36
Postat av: Anonym

Klipp dig som på slolfotot :) As ballt ju ;) Hoppas att allt är bra med er! Kram!

2006-10-23 @ 14:38:27
Postat av: Tina

Grymt snygg frisyr på fotot, så klipp dig så igen...passade jätte bra i det! =)
Kram Tina

2006-10-24 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback