Min snutt..

95949-140



slänger in en bild på elvis här, från mobilen. Där var han 18 timmar gammal, sweetie! Ska lägga in en massa nya bilder på honom sen. Men har inga på mobilen och har ju, som jag i tidigare inlägg berättat, inget internet. Skickade in papprena igår iallafall.

elvis sov nio timmar inatt också. Han sov mellan kvart i tolv och kvart i nio.. Skall lägga honom lite tidigare ikväll och se hur det går, jag brukar ju ha honom i vardagsrummet tills jag lägger mig annars. Det går ju hur bra som helst när han ska sova iaf.. Jag lägger ned honom i hans säng, släcker lyset och hoppar själv i säng. Han somnar en stund efter. Duktig!

david pratade med elvis igår genom högtalaren på telefonen och ni skulle sett elvis min.. Tokflinade och gav i väg världens joller. Snacka om att känna igen rösten.
David sa att det var vårat fel att han fick hemlängtan och att han skulle komma hem idag. Om han ändå kunde!

11 dagar kvar honey! .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback