Lika snabbt som en kille lägger märke till en tjejs bröst

Sittandes i den blå soffan i fågelholken på malungsgatan funderar jag om jag ska stanna kvar och sova över hos mina föräldrar eller om jag ska gå hem till mitt den lilla biten. Det spelar ju egentligen ingen roll men trevligt med lite sällskap. Vi får se hur jag gör.

igår for david iväg till norge igen för att åter igen jobba i två veckor. Jag hoppas att dessa två veckor rusar iväg lika snabbt som en kille lägger märke till en tjejs bröst (haha sorry).

Som tur är så trivs han jättebra på jobbet och med arbetskamraterna.

Elvis Erik Malm som är min sons fullständiga namn ligger här bredvid mig i soffan och har precis somnat. Jag håller hans lilla hand och känner så mycket kärlek inom mig. Det fattas bara Davids hand i den hand jag skriver med på mobilen.

på måndag ska vi iväg till bvc och Elvis ska f sin första spruta. Mäta och väga honom ska vi också göra, jag riktigt längtar. Lika roligt varje gång. Min lilla ängel. Så vacker, så go.

Han bara växer och växer, tiden bara springer iväg. Ibland önskar jag att den kunde stanna till en stund, så att man hinner med att njuta. På söndag är han redan tre månader gammal. Snart får han väl skäggstubb, haha.

Han jollrar mer och mer, ler väldigt mycket och är så gosig. Han sover runt 7 timmar i streck på natten och har nu börjat att äta med längre mellanrum, brukar gå mellan 4-7 timmar mellan målen nu, konstigt.

uppdateras senare ikväll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback