I'm back!

Skaffade en ny telefon idag så nu kan jag blogga genom den. Så nu dyker det nog upp lite tankar och funderingar här, kul va? Trist att det tar en månad att flytta bredbandet trots att vi bara flyttade en trappa ned. Och det dumma är att vi inte skickat in papprena ännu, glömska elefanter!

Ingen ordning alls i lägenheten än, men vi jobbar på det. De var ju här och tapetserade hela veckan och då blev det inte mycket gjort.

Det märks att det fortfarande är 2006... Det fortsätter som det gjort, bara tråkiga saker händer. Davids mormor har dött. Troligen en av de snällaste människor jag mött, så jäkla trist. Att detta år inte kan sluta bringa olycka.. Fast elvis är ju ljuspunkten på detta tragiska år.

elvis växer och utvecklas hela tiden. Han ler hela tiden och gör oss lyckligare än aldrig förut. Älskar mina grabbar...

david åker på onsdag också och jag längtar då inte ett dugg! Hoppas att dessa två veckor går lika fort som de tre han varit hemma.

dyker in fler rader här lite då och då.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback