En trappa upp och en trappa ned.

Vi håller på att flytta en trappa ned just nu. Så blir inte att man sitter här något, speciellt eftersom vi lever och gör allt i nya lägemheten nu och har datorn med internet i gamla. Så här sitter jag i den halvtomma och stökiga lägenheten. Vi har inte flyttat telefonen än heller, vi måste ju ha kvar den här uppe om vi vill kunna kika ut något på nätet. På tisdag ska denna lägenhet vara urstädad och good. Det dumma är att det tar 20 dagar att flytta bredbandet :( Wellwell, trivs bra i den nya iallafall. Ska försöka ta mig tid att skriva om allt som händer snart.

Elvis ler och är helt underbar, vårat lilla charmtroll!. Sover fortfarande bra om nätterna.

Fy vad vi är lyckliga, nästan oförskämt ;)

Jag har föresten fått förlossningsjournalen också så snart blir det en förlossningsberättelse som slinker in här.

nu ska jag springa ner till vårat nya hem igen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback