Soon!

Nu kan man börja räknar ner timmar tills david kommer. Imorgon natt, lycka!

imorgon ska jag på efterkontroll igen. Fast denna gång till en läkare eftersom jag snittades. Barnmorskan sa att det kanske blir gynundersökning också. Fy vad jag hoppas på att slippa det. Enda gången någon fått göra det var på förlossningen. Jag har lyckats hålla mig ifrån det annars. Vägra! Tycker inte alls om det. Jag vill inte att någon ska vara där nere och gräva och säkert tänka att han/hon aldrig sett något fulare. De tänker säkert inte så, men man vet aldrig. Usch, fobi.....

Elvis utvecklas så snabbt., nästan för fort. Men det är underbart att se honom le och prata. Tänk att man kan älska någon så mycket.

inatt sov elvis 10 timmar i streck, snacka om att sova.


hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback