Sno en bil?

Javisst! Vi var till Statoil igår för att köpa den dagliga snusen till David. När vi varit in och handlat åt oss det så ställer jag mig vid bilen och håller i handtaget i väntan på att David ska låsa upp. Efter en liten stunds fipplande med nycklarna hör jag David säga - Ojdå, det här är ju inte vår bil!, varpå vi springer till våran bil i hopp och tron om att ingen sett oss.
Ingen av oss kollade överhuvudtaget på bilen vi försökte sätta oss i, klantjäklar. Den enda likheten på den bilen och våran var att båda var vita.  Och vilken tur att ägarna inte såg oss, för det gjorde de inte, eller? Pinsamt värre iallafall!  Hädanefter kollar jag vilken bil jag försöker mig in i innan jag rycker i handtaget.

Fem veckor kvar enligt ultraljudet och endast två om jag skulle gå efter  sista mens.
Jag har väldigt svårt för att släppa det, just för att jag blev framflyttad tre hela veckor och därför tar jag jämt upp båda uträkningarna.  Är ju inte säkert att ultraljudet stämmer. Men jag räknar ju att jag är i v.36 (35 fullgånga veckor) som är enligt ultraljudet, annars vore jag ju i v.39 (38 fullgångna veckor) Den lilla tittar väl ut när h*n är redo..  Jag längtar.

På onsdag ska vi till barnmorskan klockan elva och senare den dagen ska vi på föräldrautbildning för första gången. Vi får se om det är något man vill fortsätta med men antagligen är det intressant.

Det är så overkligt att det faktiskt är ett litet barn som rör sig där inne. Helt ofattbart!


Adjö adjö, nu blir det nog lite tv-tittande med min sambo.



Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback