nittonårskontroll

Det blev ingen träff med sandra på stadens torg idag, hon hade inte fått någon sömn inatt så vi fick ta det en annan dag istället. Jättesynd men väldigt förståerligt! Hon har ju en lite Kevin att ta hand om nu för tiden, jag längtar tills jag får träffa honom. Jag undrar om jag har blivit mamma också då när vi ses?

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan halv åtta på morgonen, 7.30, fy tusan! David lär ju tycka att det är jätteroligt att vara sambo med mig nu, när han blir tvungen att skjutsa mig. ;) Men det gör dock inte så mycket - han ska ju iväg och göra pk-prov på morgonen iallafall. Även om han hade kunnat gjort det vid halv elva eller så också. Det ska iallafall bli skönt att kolla tänderna lite, checka läget liksom. Det är ju trots allt sista gången gratis, uscha. Hur ska jag ha råd med sådant?


Jag tror att jag ska göra en check-lista tills det är dags att åka in till förlossningen, som vi kan ha i hallen för att snabbt innan vi åker kolla igenom att vi har det viktigaste. Ja, det ska jag minsann göra, vilken bra idé. Vad smart du är Kaisa(-Marie).


Vad ska jag föresten göra efter att jag varit mammaledig? Jag har då ingen aning. Jag måste ta mig en riktigt funderare.


Nej nu ska jag bädda ned både mig och David i sängen för att invänta John blund, som förhoppningsvis kommer väldigt snart. Jag vill hinna sova lite iallafall innan det blir tandläkarbesök.



Varken kärlek eller hosta kan döljas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback