Hon tordes inte hoppa

95949-13
Hälsa på min kaisa-har-haft-tråkigt-och-lekt-i-illustrator-bild! Ser den inte glad ut så säg?



95949-1695949-15














.






Här visas två bilder till som kom till under en av mina tråkiga stunder framför datorn.
(jag har tråkigt rätt ofta)


Efter dessa väldigt upptagna dagar har jag tänkt att jag ska klåpa ihop några ord och meningar här. Det har varit fullt upp de senaste dagarna, inte mycket datorsittande. Igårkväll tänkte jag att -nu är det dags att uppdatera bloggen! Men icke sa nicke, det gick inte. Det verkade som att blogg.se's server krånglade måttligt. Så nu sitter jag här igen och tänker börja med att skriva...

..... GRATTIS käre lillebror på sjuttonårsdagen! Jag hoppas att din dag blir jättebra!
Vi dyker in med present och snor lite smörgåstårta senare idag ;)

I Lördags blev det kräftkväll med familjen Ström (syster med familj) och Sturesson. Vi åt kräftor och slaskade som en helt vanlig svensson. Efter att alla vuxna förutom jag (som inte alls är så vuxen egentligen) hoppat på studsmattan med de små och vi ätit våra kräftor så spelade vi lite sällskapsspel. Studsat på mattan hade nog den gravida kvinnan också viljat göra, men hon tordes inte för hon var rädd om bäbisen i magen.

Så det kan låta och ett annat spel (namnet på spelet har flytt från mitt huvud) som faktiskt var helt okej!
Kvällen var riktigt trevlig och snart ska vi göra om det igen, tycker jag. Tyvärr har jag inte fått någon bild från kvällen ännu, förutom denna skrattattack på mig och David: 

kaisa o david

Det är ju inte bara LITE rund i ansiktet jag blivit heller, men det hör ju till! Förhoppningsvis är jag lika söt ändå?

Nej, vet ni vad.. jag tror att jag uppdaterar här igen senare ikväll. Jag har ingen skrivkänsla alls idag, vad konstigt. Här har man suttit med "bloggabstinens"  i några dagar och när tiden väl faller rätt har känslan för att skriva något, tagit sitt pick & pack och försvunnit.

Nu blir det lunch, duschning och en timmes "åh jag har inga kläder att ha på mig"-stund för att sedan bege oss till Gabriel Sturesson och fira honom. GrattisGrattis återigen!



Du är välkommen ut när du än är redo (fast helst nuuuuuuuu)


Idag har föresten jag och David varit tillsammans i två och ett halvt år. Och många, många fler år och halvor blir det! Det kan jag banne mig sätta ganska mycket på, men det gör jag inte.. Kan ju inte spela på vårat  förhållande ;) Det jag kan göra är att säga/skriva att jag älskar dig David!


 Vackert är egentligen allt som ses genom kärlekens ögon
Kristian Morgenstern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback