Flicka slog annan flicka med gjutjärnspanna

Haha, det är så sant som det är skrivet i rubriken!
Det var i lördags, då jag umgicks med Amanda och Elin som skulle förpartajja lite innan tranan. Var så längesedan jag träffade dem riktigt så det var riktigt trevligt faktiskt. David kom senare strax innan tio för att skjutsa oss till Bollnäs. I bilen gör Amanda ett fynd - hon hittade en gjutjärnspanna. Varpå hon stolt och sött med sin fulla röst ska visa elin sitt stora fynd.

"Elin, titta vad jag hittade" sa Amanda glatt och höll upp gjutjärnspannan.
*pofff*
En olyckshändelse var inträffad. Amanda råkade svänga lite väl med pannan så Elin fick den i ansiktet, haha. Förlåt Elin för att jag skrattar men det såg så himla roligt ut. Ingen skada skedd, det gick bra med Elin. Fast jag var lite orolig där ett tag, hon satt tyst och sa inget på en liten stund först. Jag måste iallafall tacka för att ni åkte med i bilen till Bollnäs för det var då längesedan jag skrattade så mycket. Ni är så go och roliga! Och snygga i håret, avundsjuk.

Sedan kan man kanske undra varför man i helsike har en gjutjärnspanna i bilen... ja, det kan man ju undra! Skämtosido! Vi har fått den av min syster och inte orkat tagit in den till lägenheten ännu, vi brukar glömma den jämt.

Efter att vi släppt av jäntorna på stadens torg så stannade vi till hos mina föräldrar. De satt utanför stugan sin som de har på gården och vi slog oss ned. Pia och Mattias (grannarna) kom också förbi och gjorde oss sällskap. Vi blev sittandes där till tvåtiden på natta. Jättetrevligt och mysigt.

Och över till det dagliga samtalsämnet - bäbisen i magen:
Idag gick jag in i v.35 eller v.38..Det beror på vad man litar på för något. Enligt ultraljudet är det 6 veckor kvar och enligt sista mens så är det 3 veckor. Men hos barnmorskan går de ju efter ultraljudet eftersom det är så man gör. Så skulle det bli enligt sista mens så får jag 3 veckor för tidigt enligt dem. Jaja, nog tjatat om det. H*n kommer ut när h*n vill!  Jag vill helst att det ska vara nuuu nuuu nuuu bara.

Jag upptäckte ett till ställe där jag har fått bristningar också.. jag har verkligen fått ÖVERALLT nu, typiskt. På alla tänkbara och konstiga ställen. Jag hoppas att David inte glömmer bort hur jag såg ut innan, han kanske bara minns mig som stor, fet och randig. Haha! Magen tycker jag massor om.. det är resten av kroppen som blivit enorm som jag inte tål. Fett och valkar överallt blandat med bristningar. Just snyggt!

95949-5

Visst ser han riktigt faderlig ut? ;) Han blir världens bästa pappa!
Här sitter han med min systers son Noah.


Anledningen till att män ger sina könsorgan smeknamn
är att de inte gillar att en främling fattar 90% av deras beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback