Färgresultat

95949-995949-8























Jag sa ju att jag skulle uppdatera senare och mig kan man minsann lita på för här sitter jag och klåpar ihop några ord som skall förevigas på denna sida.
Färgen blev helt OK enligt mig iallafall, någon som vill säga något annat? Kommentera isåfall! Det syns nog inte exakt hur färgen ser ut på bilden, men det skymtas lite iallafall. Möjligen skulle jag ha tagit en bild då jag var utomhus. Jag blev nöjd iallafall, det är inte ofta jag blir det. Försök att bortse från att jag tagit bilden på mig själv, det är så tråkigt med sådana bilder.  Och när jag lade in bilden på mig här så tyckte jag att det såg så ensamt ut och vad skulle inte passa bättre vid min sina om inte David? Så en nytagen bild på honom fick ta plats vid tronen. Han är så fin på kortet! Alldeles nyfriserad på både ansikte och huvud ;).  Vackrast utav alla!

Oj, nu ringde Davids bror och sa att vi skulle med ner på stan..Måste skynda.

I en liten kropp bor ofta en stor själ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback