Färg i skallen

Jag sitter här med färg i skallen. Vanligtsvis brukar jag färga håret själv men denna gång tog jag David till hjälp. Färgen är röd som sist. Utväxten var så hemsk och färgen hade blivit väldigt solblekt, så det var bara att färga igen. Vi får se om det blir som det ska. Annars får jag väl ta och göra något annat med håret. Skulle vilja hitta en frisyr som jag gillar och skulle kunna passa i också. Men antagligen så hittar jag ingen frisyr av alla de 375 eller vad det nu var i frisyrtidningen.  Jag uppdaterar nog här senare och blev det bra så dyker det nog med en bild också. Fast blev det jättefult så måste jag nog visa det också, haha!

Jag och David ska laga lasagne ikväll, mums! Jag hoppas att det blir gott och ätbart.

Vi ska iväg och skjutsa Tova till sjukhuset strax och när vi ändå är där på sjukhuset så passar vi på att hämta ut Davids friskintyg, som han ska skicka till norge. Förhoppningsvis så får han jobb där. Jobba borta två veckor på en oljeplattform och sedan vara hemma och ledig i tre veckor. Bara det fungerar de två veckor han är borta så vore det ju helt okej. Hoppas att vi får en lugn bäbis som vill vara ensam med mig i två veckor och sedan umgås massa med pappa när han kommer hem. Vi får se hur allt blir, det blir nog bra hursomhelst!

åh jag bara längtar till ögonblicket då man får ringa till våra föräldrar för att berätta att de blivit far- och morföräldrar!  Mina föräldrar är ju redan mormor och morfar, men det är ju lika roligt att ringa och berätta iallalfall, är ju ett "nytt" barnbarn. Davids föräldrar blir farmor och farfar för första gången så det blir roligt att höra David stolt ringa sina föräldrar! Men själva känslan att ringa och berätta att vi blivit föräldrar längtar jag till.


Nu ska jag skölja ur färgen i skallen och sedan skynda mig att göra mig klar.


Ingen kan vara nere med en ballong!
Nalle Puh




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback